Šiek tiek dar norėjau pasidalinti aptirtimi dėl eBay.
Kadangi ant Rolando rūko generatorių pilnų dviekų komplektų kabo kažkoks prakeikimas
kuris neleidžia niekaip jiems atvykti į Lietuvą. Pirmasis tiekėjas (xiao2huan) pažymėjo po apmokėjimo, kad išsiųsta, nesulaukiau siuntinio, parašiau jam. Sutarėm dėl persiuntimo. Siuntinys vėl neatėjo, paprašiau kompensuoti, bet... buvo praėjęs 45 dienų terminas kai eBay imasi spręsti ginčus. Taigi, jokios kompensacijos negavau, o "gemiamas" pardavėjas nesiteikė toliau su manim bendrauti.
Užsakiau iš kito, labai panašia kaina (winddeal). Vėl tas pats. Praėjo mėnuo - jokio siuntinio. Kreipiausi. Vėl tas pas: "ko pageidautum, pakartotino persiuntimo ar kompensavimo?". Šį sykį jau nesileidau į kalbas. Parašiau, kad aš jį tik informuoju, ir jei siuntinio nebus iki balandžio 15 dienos, paprašysiu kompensuoti. Žinoma, trumpai jam dar aprašiau savo patirtį su jo "kolega", buvusiu prieš tai. Prasidėjo derybos ir pasižadėjimai, kad jis persiųs, kad kompensuos jei negausi, ir t.t., ir pan.
Balandžio 16 d. vakare kreipiausi dėl lėšų grąžinimo, nes siuntinio negavau. Ir vėl naujos derybos: aš tau kompensuosiu per 24 valandas, ar tu man parašysi teigiamą įvertinimą? O jei gausi vėliau siuntinį, ar sumokėsi? Nekreipiau į tai dėmesio, nes po 24 valandų jau turbūt ir terminas būtų pasibaigęs (niekada nesuprasi, kaip čia su tais pasaulio laikais eBay - Kinijoj jau vakaras, pas mus diena, o Amerikoj, kurios laiku dirba eBay.com, dar ankstus rytas). Ramiausiai nuėjau į eBay ginčų sprendimo centrą (Resolution Center) ir oficialiai užprašiau lėšų grąžinimo (refund) kadangi nebuvau prekės gavęs. Ir ką jūs manot - lėšos po 20 min. buvo mano sąskaitoj. Nereikėjo jokių 24 valandų
Taigi, net iš Kinijos per mėnesį turėtų atsiųst bent koks paštas. Nelaukit paskutinės minutės. Negavot siuntinio - lai gražina lėšas. Nes su tais jų išvedžiojimais tai nieko gero bent jau man nenutiko, tik smegenis užpudrina, ir pradingsta.